۲ بازیکن مشهدی تیم‌های نساجی قائم‌شهر و مس کرمان می‌توانند سرنوشت قهرمان لیگ برتر فوتبال را تعیین کنند.

مشهدی‌ها سرنوشت قهرمان لیگ برتر را مشخص می‌کنند

به گزارش قدس خراسان، هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر روز پنجشنبه به صورت همزمان در شهرهای مختلف ایران برگزار می‌شود تا قهرمان این دوره از رقابت‌ها مشخص شود. پرسپولیس در قائم‌شهر باید به مصاف نساجی برود و سپاهان در کرمان باید با مس این شهر به رقابت بپردازد. پرسپولیس با ۶۳ امتیاز صدرنشین است و در صورت کسب پیروزی مقابل نساجی در ورزشگاه وطنی، قهرمان خواهدشد.

نکته جالب توجه در خصوص مس و نساجی اما حضور ۲ بازیکن مشهدی است که می‌توانند تکلیف قهرمان لیگ را مشخص کنند. فرزاد زامهران، بازیکن اسبق تیم‌های پدیده و سیاه‌جامگان که چند سالی هست با لباس نساجی به میدان می‌رود عصر روز پنجشنبه به میدان خواهدرفت و در کرمان، معین عباسیان بازیکن اسبق پدیده با لباس مس کرمان به مصاف سپاهان می‌رود.

عباسیان و زامهران که هر ۲ از عناصر هجومی تیم خود محسوب می شوند و در پدیده زیر نظر رضا مهاجری هم‌بازی بوده‌اند، می‌توانند با گلزنی در این ۲ مسابقه، سرنوشت قهرمان لیگ را تغییر دهند.

نساجی به جز لیگ، هنوز در جام حذفی هم حضور دارد و باید هفته آینده در چارچوب مرحله نیمه نهایی به مصاف استقلال برود. زامهران و نساجی فصل قبل در جام حذفی قهرمان شدند و حالا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، دوست دارند به عنوان یکی از نمایندگان ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا دوباره به جام حذفی هم دست یابند.

زامهران این فصل در ۲۱ بازی نساجی فیکس بوده و با ۳ گل زده و ۳ پاس گل و ۱ پنالتی برای تیمش مثمرثمر بوده‌است. در آن سو معین عباسیان که فصل را با لباس هوادار آغاز کرده‌بود، در نیم فصل دوم به مس کرمان پیوست و در ۱۳ بازی که برای این تیم به میدان رفته، ۲ گل و ۲ پاس گل را به ثبت رسانده‌است. مهمترین گل فصل عباسیان در بازی مس و استقلال به تیم ساپینتو زده‌شد.

پنجشنبه ساعت ۲۰ تکلیف قهرمان لیگ مشخص خواهدشد و شاید مشهدی‌ها سرنوشت قهرمان این فصل را رقم بزنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.